Blogia
issanellalok

Hack bluestacks Granny hur man får utgivare Dennis Vukanovic Arcade genre ipod

⇓⇓⇓⇓⇓⇓

firstgamehack.com

⇪⇪⇪⇪⇪⇪

 

 

enheter - Apple iPhone

version - 1.3

utgivare - Dennis Vukanovic

* Tillagt ett annat "Game Over" slutet

Språket engelska

Jag tycker att bakgården borde vara större. Gör fler rum. Den här tanken jag skulle vara cool. Har ett annat rum med någon typ av fågel. Varje gång du går in i rummet skulle fågeln göra ros och granny skulle komma in, men det borde finnas en mask som du kan sätta på då fågeln kan pipa. Gör annorlunda dödar än svansen på hennes fladdermus. Det borde finnas en baseball du kan kasta på henne då kan det säga "Granny är nöjd med dig i 30 sekunder." Det kan vara ett annat sätt att ha lite ledig tid. En annan sak när du blir dödad under sängen borde hon dra ut dig och fortsätt att döda dig. Det närmaste bör göra det till. Gör fler hemligheter du kan göra smal man någonstans. Gör något med morfar. Har någon form av back story. Gör fler ändringar Jag gillar det du har, men det är dags för mer. Gör en med armbågen. Om du har skottat slederina har hon varit i den. Lägg till fler detaljer till huset. (Tillbaka till smal man) när du spawned slenderna kunde hon ge dig en nyckel till smal manens grav. Vilket du kan ha en spade att leta efter. Nästa och sista ge kredit till kommentarerna här. Ge det namnet och tack. Det sista lägger till fler saker som granny kan göra. (Lägg till i menyn också.) * Om du läser detta tack för att du använde tid för att läsa detta. Jag uppskattar vänligheten. Jag hoppas att dessa uppdateringar kommer ut. Jag ber det här för att göra spelet bättre. Tack igen för att du tog dig tid att läsa min kommentar! Adjö!*

 

Granny hack android youtube. Hack bluestacks grannies. Autentiseringskod av Granny Hack. Hack bluestacks granby. Hack bluestacks granny. Granny hack version. Granny hack apk ladda ner ios. Granny hack juli 2018. Granny hack ingen nedladdning.

 

Granny hack rar. Hack bluestacks granny smith. Granny hack oändliga riktlinje.

 

Hack bluestacks grannis. Hack bluestacks grany.

 

0 comentarios